2012. november 8., csütörtök

Gördeszka. . . Zayn. . . mi jön még?!

Itt egy Zayn-es.
KE:
Zayn már rég óta tetszik neked.. Te a parkban ülsz és gondolkodsz hogy vajon tetszel-e Zayn-nek. A végén beláttad hogy nincs értelme ezen gondolkodni. Felállsz, és hirtelen arra megy egy gördeszkás és fellök.  Segít felállni.
-Vigyázhatnál. . .-és ezután tátva marad a szád mert észreveszed hogy épp Zayn-t oktatod ki.-Bocs, én voltam az út közepén. . .
-Nem, az én hibám volt, figyelhettem volna jobban. . .-mondja Zayn úgy mint aki kínos helyzetbe került.
Te épp indulnál el és Zayn is de majdnem egymásnak mentek, mert nem tudjátok ki merre akar menni.
-Hát úgy látszik hogy valaki nem akarja hogy innen elmejünk.-nevet Zayn.
-Hát, lehet. . . -mondod szégyellősen.
-Ha akarod elmehetnénk mondjuk meginni valamit. . . de csak ha akarod.-mondja Zayn.
-Nekem oké!-mondod lelkesen.-Monjuk a közeli kávézóba. . .
-Oké, jó.-mosolyog ád Zayn.  :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése